Nyhet: MultiMind har fått nya hemsidor!

23 oktober 2015

MultiMind.com har fått en uppfräschning! Med hjälp av mediaföretaget Situs Media har MultiMind fått nya, fräscha hemsidor till sin verksamhet i Sverige, Norge, Finland, Danmark och Filippinerna.

"Jag tycker att den uppdaterade hemsidan reflekterar vår vision och affärsidé mycket bättre och tydligare än vad vår tidigare hemsida gjorde. Nu förmedlar vi tydligt vem MultiMind är som företag." säger Kristian Andersson, grundare och VD för företaget.

På hemsidan kan du som besökare, förutom att se vilka lediga tjänster vi har för tillfället, även läsa vad våra kunder säger om oss, hitta medarbetarporträtt samt hålla dig uppdaterad på vad som händer genom nyhetsuppdateringar. Som konsult använder du hemsidan för att tidsrapportera och hitta information som du kan behöva som konsult.

"Hemsidan kommer att vara ett levande kanal som vi använder för att nå ut till alla våra kandidater, kunder och konsulter med jämn basis. Vi vill exempelvis fortsätta lyfta våra medarbetare genom porträtt på hemsidan" säger Kristian Andersson.

Välkommen in!